Seminarium: 8. Międzynarodowe Seminarium Klejenia pt.: Klejenie w aplikacjach przemysłowych

czas czytania: 3min
8. Międzynarodowe Seminarium Klejenia pt.: Klejenie w aplikacjach przemysłowych (13-15 października 2025 r.)

TYTUŁ: 8. Międzynarodowe Seminarium Klejenia pt.: Klejenie w aplikacjach przemysłowych

DATA: 13-15 października 2025 r.

MIEJSCE: seminarium w formie wyjazdowej

program ramowy

13.10.2025 r. (poniedziałek)
14.10.2025 r. (wtorek)
15.10.2025 r. (środa)

od 16:00
Przyjazd uczestników i rejestracja

19:00
Powitanie wszystkich uczestników

19:00-23:00
Kolacja biesiadna regionalna/Występ artystyczny

8:00-9:00
Śniadanie

9:00
Otwarcie seminarium

9:10
Technologia klejenia – uaktualnienie wiedzy

11:00-11:30
Przerwa kawowa

11:30
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych.
Referaty/prezentacje

13:00-14:00
Obiad

14:00-18:00
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych. Referaty/prezentacje

Ok.16:00
Przerwa kawowa

20:00-24:00
Uroczysta kolacja bankietowa

8:00- 9:00
Śniadanie

09:00- 11:00
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych.
Referaty/prezentacje 

11:00 – 11:30
Przerwa kawowa/Wymeldowanie z hotelu

11:30-13:00
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych.
Referaty/prezentacje

13:00
Podsumowanie seminarium. Dyskusja

13:15
Obiad/Wyjazd z hotelu

DOŁĄCZ DO NAS

Opłata podstawowa za uczestnictwo w Seminarium:

  • 2 650 zł + 23% VAT.

Opłata po rabacie:

  • 2 400 zł + 23% VAT – zgłoszenie w terminie do 31.08.2025 r.

Pracownikom Sieci Badawczej Łukasiewicz oferujemy specjalny rabat w wysokości 20% od opłaty podstawowej.

Opłata za uczestnictwo obejmuje:

  • 2 noclegi w pokojach jednoosobowych w hotelu/korzystanie z basenu oraz strefy wellness,
  • pełne wyżywienie (śniadanie/lunch/kolacja, poczęstunek w czasie seminarium),
  • dostęp internetowy do materiałów seminaryjnych,
  • udział w imprezach towarzyskich (kolacja biesiadna regionalna, uroczysta kolacja bankietowa).

W przypadku rezygnacji, zgłoszonej do sekretariatu Seminarium:

  • w terminie do dwóch tygodni przed rozpoczęciem Seminarium, uczestnik nie będzie obciążany kosztami,
  • w terminie do tygodnia przed rozpoczęciem Konferencji, uczestnik ponosi 50% kosztów.

Sposób dokonania wpłaty:

Na konto Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego w ING Bank Śląski, nr konta 37 1050 0086 1000 0022 7362 2502,
z dopiskiem „8. Międzynarodowe Seminarium Klejenia”.

Wysyłka faktury: po otrzymaniu zgłoszenia oraz potwierdzeniu wpłaty.

UWAGA: Rezerwacja noclegu w hotelu nastąpi po zaksięgowaniu płatności.

W trakcie Seminarium oferujemy możliwość zaprezentowania osiągnięć firmy poprzez:

  1. Stoisko reklamowe (stół o wymiarach: 120 cm x 80 cm): 1 000 zł + 23% VAT.
  2. Wygłoszenie komunikatu reklamowego (10 min.): 1 000 zł + 23% VAT.
  3. Wygłoszenie prezentacji reklamowej (20 min.): 2 000 zł + 23% VAT.
  4. Stoisko reklamowe + komunikat reklamowy (10 min.): 1 500 zł + 23% VAT.

UWAGI:

  • Stoiska reklamowe będą zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie sali konferencyjnej i będą dostępne przez cały czas trwania konferencji.
  • Komunikat reklamowy może być wygłoszony w dowolnym dniu seminarium (do uzgodnienia z organizatorem).
  • Ilość miejsc przeznaczonych na stoiska oraz komunikaty reklamowe jest ograniczona.
  • Dla zgłaszających się Firm przewidziano stałą opłatę za uczestnictwo w Seminarium wynoszącą 2 400 zł + 23% VAT (obejmuje: 2 noclegi, wyżywienie, udział w wykładach, dostęp internetowy do materiałów seminaryjnych oraz udział w imprezach towarzyskich).

Sposób dokonania wpłaty:
Na konto Łukasiewicz – GIT w ING Bank Śląski SA, nr konta 37 1050 0086 1000 0022 7362 2502,

Wysyłka faktury: po otrzymaniu zgłoszenia oraz potwierdzeniu wpłaty.

Kontakt

Dział Komercjalizacji i Marketingu

Dowiedz się więcej

Przeczytaj Również

This will close in 0 seconds