TYTUŁ: 8. Międzynarodowe Seminarium Klejenia pt.: Klejenie w aplikacjach przemysłowych
DATA: 13-15 października 2025 r.
MIEJSCE: seminarium w formie wyjazdowej
program ramowy
od 16:00
Przyjazd uczestników i rejestracja
19:00
Powitanie wszystkich uczestników
19:00-23:00
Kolacja biesiadna regionalna/Występ artystyczny
8:00-9:00
Śniadanie
9:00
Otwarcie seminarium
9:10
Technologia klejenia – uaktualnienie wiedzy
11:00-11:30
Przerwa kawowa
11:30
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych.
Referaty/prezentacje
13:00-14:00
Obiad
14:00-18:00
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych. Referaty/prezentacje
Ok.16:00
Przerwa kawowa
20:00-24:00
Uroczysta kolacja bankietowa
8:00- 9:00
Śniadanie
09:00- 11:00
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych.
Referaty/prezentacje
11:00 – 11:30
Przerwa kawowa/Wymeldowanie z hotelu
11:30-13:00
Aplikacje technologii klejenia w różnych branżach przemysłowych.
Referaty/prezentacje
13:00
Podsumowanie seminarium. Dyskusja
13:15
Obiad/Wyjazd z hotelu
DOŁĄCZ DO NAS
Opłata podstawowa za uczestnictwo w Seminarium:
- 2 650 zł + 23% VAT.
Opłata po rabacie:
- 2 400 zł + 23% VAT – zgłoszenie w terminie do 31.08.2025 r.
Pracownikom Sieci Badawczej Łukasiewicz oferujemy specjalny rabat w wysokości 20% od opłaty podstawowej.
Opłata za uczestnictwo obejmuje:
- 2 noclegi w pokojach jednoosobowych w hotelu/korzystanie z basenu oraz strefy wellness,
- pełne wyżywienie (śniadanie/lunch/kolacja, poczęstunek w czasie seminarium),
- dostęp internetowy do materiałów seminaryjnych,
- udział w imprezach towarzyskich (kolacja biesiadna regionalna, uroczysta kolacja bankietowa).
W przypadku rezygnacji, zgłoszonej do sekretariatu Seminarium:
- w terminie do dwóch tygodni przed rozpoczęciem Seminarium, uczestnik nie będzie obciążany kosztami,
- w terminie do tygodnia przed rozpoczęciem Konferencji, uczestnik ponosi 50% kosztów.
Sposób dokonania wpłaty:
Na konto Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego w ING Bank Śląski, nr konta 37 1050 0086 1000 0022 7362 2502,
z dopiskiem „8. Międzynarodowe Seminarium Klejenia”.
Wysyłka faktury: po otrzymaniu zgłoszenia oraz potwierdzeniu wpłaty.
UWAGA: Rezerwacja noclegu w hotelu nastąpi po zaksięgowaniu płatności.
W trakcie Seminarium oferujemy możliwość zaprezentowania osiągnięć firmy poprzez:
- Stoisko reklamowe (stół o wymiarach: 120 cm x 80 cm): 1 000 zł + 23% VAT.
- Wygłoszenie komunikatu reklamowego (10 min.): 1 000 zł + 23% VAT.
- Wygłoszenie prezentacji reklamowej (20 min.): 2 000 zł + 23% VAT.
- Stoisko reklamowe + komunikat reklamowy (10 min.): 1 500 zł + 23% VAT.
UWAGI:
- Stoiska reklamowe będą zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie sali konferencyjnej i będą dostępne przez cały czas trwania konferencji.
- Komunikat reklamowy może być wygłoszony w dowolnym dniu seminarium (do uzgodnienia z organizatorem).
- Ilość miejsc przeznaczonych na stoiska oraz komunikaty reklamowe jest ograniczona.
- Dla zgłaszających się Firm przewidziano stałą opłatę za uczestnictwo w Seminarium wynoszącą 2 400 zł + 23% VAT (obejmuje: 2 noclegi, wyżywienie, udział w wykładach, dostęp internetowy do materiałów seminaryjnych oraz udział w imprezach towarzyskich).
Sposób dokonania wpłaty:
Na konto Łukasiewicz – GIT w ING Bank Śląski SA, nr konta 37 1050 0086 1000 0022 7362 2502,
Wysyłka faktury: po otrzymaniu zgłoszenia oraz potwierdzeniu wpłaty.
Kontakt
Dział Komercjalizacji i Marketingu
- mgr Anna Pietrzak
Tel.: 32 33 58 395
e-mail: marketing@git.lukasiewicz.gov.pl